How to be a greenvertiser

How to be a greenvertiser

De traditionele reclame zoals we die kennen is niet groen. Dit zijn
campagnes die biologische en ecologische producten aanprijzen. Producten die goed zijn voor je ziel en ook goed voor het imago van het merk. Wij als jonge advertisers, de ‘groentjes’ in het vak willen nu eens echte groene reclame zien. Dit willen we niet zien bij A-merken met een miljoenen budget, maar bij onze eigen generatie.

Deze ‘how to be’ bevat een vooronderzoek naar de huidige standaard ‘groene’ ads en de positieve/negatieve lading hiervan. Een conclusie en een kort interview met Daan Roosegaarde.

Het volgende deel is de ‘how to be’. In dit stuk leggen we aan de hand van een aantal voorbeelden uit hoe jezelf green guerrilla reclame kan maken. Dit doen we door middel van een start, een aantal technieken en templates.

Download de ‘How to be’ zelf en ga aan de slag!

Martijn & Yavez

HOWTOBE.MARTIJN&YAVEZ

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s